بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد

ساخت وبلاگ

همه ما میدانیم که با توجه به رشد و پیشرفت تکنولوژی امروزه از سالمندان تا کودکان همگی از گوشی های هوشمند استفاده میکنند. این موضوع سبب شد تا اپلیکیشن ها اهمیت زیادی داشته باشند. اگر به دنبال یک شرکت برای طراحی اپلیکیشن در مشهد هستید تا اپلیکیشن فروش خودرو را برای شما ایجاد کند، ابتدا این مطلب را مطالعه کنید. 
شاید به خیال و خاطر داشته باشید هنگامی را که برای داد و ستد خودرو استوک می بایست در برگه نیازمندی های خبر نامه همشهری یا این که بقیه خبرنامه ها در‌پی نصیب خودرو می بودیم تا بتوانیم خودرویی را پیدا کنیم و بخریم. در صورتی‌که قصد فروش یک ماشین را داشتیم باید به محل کار خبر نامه مراجعه می کردیم یا این که با آن‌ها تماس می گرفتیم تا اطلاع رسانی شمارا بعداز مدتی تصویب نمایند. فرایند تصویب اطلاع رسانی یک فرایند خسته کننده و زمان بر بود. هم اینگونه در مجله ها صرفا یک سری اطلاع رسانی خودرو می توانست جا بگیرد و مقدار متعددی از صفحه های ورقه هم اسراف می‌شد.
این فرایند اطلاع رسانی خودرو در خبرنامه، امروزه هم کم و زیاد ادامه داراست. البته با ظهور خدمت های داد و ستد آنلاین بیشتر اشخاص رو به پباده سازی نرم افزار فروش خودرو آوردند. کسانی که در حوزه آی تی و کامپیوتر تخصص داشتند تا مشاورین املاک به سمت بازار پباده سازی نرم افزار رفتند تا بتوانند به بیزنس خویش جانی جدید دهند و آن را رونق بخشند. با ما یاور باشید تا با پباده سازی نرم افزار فروش خودرو آشنا گردید.

خصوصیت های پباده سازی نرم افزار فروش خودرو
خصوصیت های نرم افزار فروش خودرو در گروه پباده سازی نرم افزار فروشگاهی به طور فردی میباشد و هر شخصی می‌تواند طبق چیزی که می‌خواهد تجهیزات پیشنهاد دهد البته کلاً پباده سازی نرم افزار فروش خودرو یکسری گزینه مشترک داراست که توضیحات بهتون اعلام می‌کنیم.

خصوصیت های پباده سازی نرم افزار خودرو

رابط کاربری
رابط کاربری از مهمترین خصوصیت های یک پباده سازی نرم افزار اندروید فروش خودرو میباشد. رابط کاربری بایستی مطابق با مقصود نرم افزار باشد. در طرح و رنگ آن توجه خواهد شد و به راحتی به اکران نهاده گردد وهیچ گون عیب و ایرادی نداشته باشد و در عین زیبایی بی آلایش باشد تا یوزرها بتوانند به راحتی به هدف ها خویش برسند.

قابلیت و امکان ورود و نام نویسی
امکان ورود و نام نویسی یک کدام از دیگر از خصوصیت های پباده سازی نرم افزار فروش خودرو میباشد. با این قابلیت و امکان برای هر شخص اکانت کاربری غیروابسته ساخته می‌شود که در آن میتواند برخی از خودروها را به لیست عشق و علاقه مندی های خویش بیفزاید. تاریخچه معامله خودرو خویش را ببیند و بتوانند از سرویس ها دیگری در اکانت کاربری خویش سود مند گردد.

تیم بندی خودروها
گروه بندی خودروها دیگر خصوصیت پباده سازی نرم افزار فروش خودرو میباشد. می‌توانید خودروها را در دو گروه ساخت و ساز داخلی و فرنگی تیم‌بندی نمایید؛ هم اینگونه میتوانید این ها را به گروه بندی های کوچک تری تقسیم فرمایید.

اکران جزئیات خودروها
اکران خودروها به یار و همدم یک فیلم کوتاه یا این که عکس از آن میتواند به تعیین استفاده کننده برای خرید خودرو یاری دهد. استفاده کننده می‌تواند مجموع ویژگی ها خودرو را ببیند و با عکس های بدیهی بتواند آن را مشاهده نماید.

نوشته‌ی‌علمی پباده سازی نرم افزار دکان ساعت هم مطالعه نمائید

چت داخل طرحی
قابلیت و امکان چت باطن طرحی میتواند خصوصیت دیگر پباده سازی نرم افزار فروش خودرو باشد. یوزرها بایستی بتوانند رابطه برقرار نماید تا از جزئیات مال و یا این که ماشین خویش بیشتر آگاه شوند. برای این فعالیت می قدرت چت داخل طرحی را پیاده سازی کرد تا یوزرها بتوانند از این شیوه با یکدیگر رابطه برقرار نمایند و دیگر نیازی به نشانی اینترنتی و یا این که شماره تلفن یکدیگر نداشته باشند.

واکنشگرا یا این که رسپانسیوبودن نرم افزار
یک کدام از دیگر از خصوصیت هایی که در پباده سازی نرم افزار فروش خودرو می بایست مد لحاظ قرار داده خواهد شد، برخورد گرا یا این که رسپانسیو بودن آن میباشد. نرم افزار مطلوب نباید در دیوایس های گوناگون زیبایی خویش را از دست بدهد و به مکان آن کلی مورد بهم ریخته داشته باشد. پس می بایست به‌این زمینه توجه نمائید.

نظرسنجی درمورد نرم افزار
قسمت لحاظ سنجی درباره ی نرم افزار می‌تواند در پباده سازی نرم افزار فروش خودرو گنجانده گردد. با بودن این خصوصیت میتوانید نقاط قوت و ضعف نرم افزار خویش را پیدا فرمایید و میتوانید اشتباهات آن را رفع فرمایید و آن را به سمت بهتر شدن هدایت فرمائید.

بروزرسانی منظم
یکی‌از خصوصیت های فنی پباده سازی فروش خودرو بروز رسانی های منظم نرم افزار میباشد. نرم افزار فروش خودرو یک نرم افزار محتوا محور میباشد و می بایست بروزرسانی متواتر و منظم داشته باشد. با بروزرسانی های منظم مشکلاتی که در نرم افزار پیدا گردیده است، میتوانید به راحتی رفع فرمایید.

جستجوی توسعه یافته
قابلیت جستجوی توسعه یافته یکی‌از دیگر از خصوصیت های نرم افزار فروش خودرو میباشد. این قابلیت و امکان به یوزرها این قابلیت را می‌دهد تا بتوانند فیلترهای قابل قبولی را برای جستجوی خویش جاری ساختن نمایند تا بتوانند به سود دلخواه خویش برسند.

همگام سازی وبسایت و نرم افزار
در شرایطی‌که از پیشین وب سایت فروش خودرو دارید، با پباده سازی نرم افزار فروش خودرو می‌توانید یوزرها خویش را یکسری برابر نمایید. هم اینگونه رابط کاربری نرم افزار بهتر میباشد که با رابط کاربری وب سایت هماهنگ باشد و در کنار این نرم افزار و وب سایت می بایست با یکدیگر همگام سازی گردیده باشند تا مشکلی برای یوزرها و مدیران پیش نیاید.
مزیت های یک پباده سازی نرم افزار فروش خودرو چه میباشد؟ یار و همدم ما باشید.

مزیت نرم افزار فروش خودرو
با دانلود نرم افزار فروش خودرو دیگر نیازی نخواهد بود که ماشین خویش را در مشاور املاک نهاده و آحاد شغل های خویش را با وسایل همگانی مانند مترو، اتوبوس و آژانس جاری ساختن دهید، در حالی که ماشین تان در یک فروشگاه منتظر یک خریدار باشد. هم اینگونه با بودن نرم افزار فروش خودرو دیگر نیازی به اطلاع رسانی کردن آنان در مجله و احتمال چشم شدن آن بوسیله اشخاص و زنگ زدن با شما وجود ندارد. شما میتوانید با چندین عکس از خودرو و مشخصاتش، آن را در نرم افزار فروش خودرو به اکران بگذارید تا یوزرها متعددی آن را مشاهده نمایند و در شکل نیاز آن را خریداری نمایند.
همینطور خریداران هم دیگر نیاز وجود ندارد که به نمایشگاه های ماشین بروند و هزینه مازاد بابت نمایشگاه بدهند یا این که وقت خویش را صرف جستجوی یک ماشین بین شهر و نمایشگاه های شهر نمایند و هر روز صبح مجله بگیرند آن را بخوانند تا بتوانند ماشین متبوع خویش را پیدا نمایند. این اشخاص هم می‌توانند در نرم افزار فروش ماشین درپی ماشین متبوع خویش برگردند و آن را پیدا نمایند.دارندگان نرم افزار هم می‌توانند برای بعضی اشخاص که میخواهند خودروی آنان در اولِ لیست قرار داشته باشد. هزینه اخذ نمایند و برای آنان این فعالیت را اعمال دهند تا برای خویش درآمدی بدست آورند یا این که در کنار داشتن نرم افزار در آن به تبلیغات موسسه ها گوناگون بپردازند تا از این طرز بتواند برای خویش یک درآمدی کسب نمایند.

تعرفه پباده سازی نرم افزار فروش خودرو
در تلفن همراه های هوشمند مدرن دو سیستم استدلال اندروید و ios به چشم می‌خورد. برای اینکه نرم افزار شما در هر دوی این سیستم عوامل چشم خواهد شد، می بایست برای هر دوی این سیستم دست اندرکاران اپلیکشن پباده سازی فرمایید که هرکدام از این پباده سازی ها هزینه خاص خویش را داراست. پس میتوانید پیش از هرکاری با اشخاص خبره درین حوزه مشورت کردن فرمائید

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 137 تاريخ : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 ساعت: 22:26

مسلما برای استخدام شدن در یک  طراحی اپلیکیشن در مشهد یا حتی اینکه  بخواهید خودتان به صورت خود آموز برنامه نویسی اندروید را آغاز کنید، یکی از پیش نیاز های شما نصب اندروید استدیو است. پس تا انتها همراه ما باشید.
برای نصب اندروید استودیو در آغاز روی پوشه نصبی که دانلود نموده اید کلیک کنید ( ورژن 64 بیتی ورژن نصبی دارااست و این فرایند برای ورژن 64 بیتی میباشد ولی ورژن 32 بیتی ورژن نصبی ندارد و بعداز دانلود میتوانید به طور مستقم از آن به کارگیری فرمایید؛ همچنین فرآیند نصب ورژن های مک و لینوکس نیز به همین شکل میباشد )

در مرحله اولیه روی مورد next کلیک می‌کنیم:


تیک android Vitual Devie را فعال می‌کنیم و بعد روی مورد next کلیک می‌کنیم:


در کاغذ تحت با کلیک روی مورد Browse می‌توانید نشانی محل نصب را گزینش نمایید و آنگاه روی آیتم next کلیک می‌کنیم:


در برگه تحت نیز مجدد روی آیتم next کلیک میکنیم:


درین نصیب بایستی درانتظار بمانیم تا نصب کامل شدن خواهد شد:


بعد از تکیمل نصب روی آیتم next کلیک میکنیم: ( بازه فرصت نصب اندروید استودیو بستگی به اقتدار سیستم شما دارااست )


در غایت روی آیتم Finish کلیک می‌کنیم:


در شرایطی که اینگونه برگه ای برای شما اکران داده شد روی آیتم Do not import setting کلیک نمائید و آنگاه روی آیتم OK کلیک می‌کنیم:


در اکنون بارگذاری شدن اندروید استودیو برای اکران میباشد و می بایست مقداری حوصله فرمائید : ( مقطع فرصت بار گذاری اندروید استودیو بستگی به توان سیستم شما داراست )


در‌این مرحه روی مورد next کلیک می‌کنیم:


در‌این نصیب در آغاز آیتم Custom را تعیین کرده و آنگاه روی آیتم next کلیک می‌کنیم:


در‌این مرحله از شما میخواهد که تم اساسی اندروید استودیو را معلوم کنید که دو تم پیش فرض سپید و سیاه را میتوانید گزینش فرمائید و بعداز تعیین روی آیتم next کلیک می‌کنیم: ( سفارش ما تم سیاه برای مراقبت از دیده میباشد )


قطعا مطالعه نمایید: sdk چه چیزی است و پوشه دانلود بروز ترین Sdk
یکی‌از مهم‌ترین بخش های نصب اندروید استودیو همین نصیب است که بایستی نشانی فایل sdk را به آن معرفی کنیم، براین اساس روی نشان فولدر کلیک میکنیم:


درین بخش نشانی فایل sdk خویش را می‌دهیم و آنگاه روی آیتم OK کلیک می‌کنیم:


در آغاز مقداری شکیبایی میکنیم تا عملیات Loading تمام شود:


بعداز Load شدن روی آیتم next کلیک می‌کنیم:


در‌این نصیب روی آیتم Finish کلیک می‌کنیم:


بعد در‌این مرحله نیز روی گزینهFinish کلیک می‌کنیم:


هنگامی به‌این مرحله برسیم یعنی اندروید استودیو بی نقص نصب گردیده و فراهم به کارگیری میباشد ( نو خطاها اساسی استارت میشه! )


از این بخش به بعد از آن ما اولی پروژه اندرویدی را بوسیله اندروید استودیو می‌سازیم ( برای همین فعالیت قطعا مطلقا بایستی از ابزار های تحریم شکن به کار گیری کنیم در نقطه پايان این ورقه لینک و پیوند دانلود قرار داده شد‌ه‌است )

مطلقا بخوانید: تشکیل داد اولی پروژه اندرویدی کلیک فرمائید:
روی آیتم Start a new Android Studio project کلیک می‌کنیم:


در‌این نصیب روی Empty Activity کلیک می‌کنیم :


در‌این بخش فارغ از تغییر تحول مورد ای صرفا روی Finish کلیک میکنیم: ( در صورتیکه می‌خواهید کلیه موردها را به طور بدون نقص ارزیابی فرمایید نوشته ی علمی تشکیل داد پروژه اندرویدی را مطالعه فرمایید )


آن‌گاه کلیک روی آیتم Finish با اینگونه برگه ای مواجه خواهید شد که شیت اساسی فضا اندروید استودیو است، درین نصیب بایستی شکیبایی نمایید تا پروژه به طور بدون نقص مهیا خواهد شد و مواقعی که نیاز داراست را از وب فارغ از تحریم دانلود نماید: ( زمان مجال بارگذاری پروژه تخت گاز وب و ابزار ضد تحریم و توان سیستم شما بستگی دارااست )


بعداز کامل شدن و دانلود مورد ها موردنیاز پروژه شما مهیا کد نویسی است:

بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد...
ما را در سایت بهترین مقالات طراحی اپلیکیشن موبایل و اندروید در مشهد دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن در مشهد, نویسنده : حجت عسکری educationalapp بازدید : 172 تاريخ : سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:05